me :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, June 6, 2011

jadi BUDAK SEKOLAH semula ?

salam 

hye there ~

haha . macam best je kan tajuk tuh . pade aku best lah sebab aku yang jadi budak sekolah semula , tp bagi orang lain , ape kelassssss jadi budak sekola sedang umur dah meningkat pade 18 tahun *wahhh ! skema gitu ayat aku yawwww . oke . aku nak cerita setelah aku masuk sekolah semula , ehhh  , masok U sebenarnye . UABP . universiti agama bandar penawar :)


minggu pertama :)
air mate tak berhenti mengalir oke . haha . *gembeng ke ? mnggu ni sangat menguji aku untuk bertahan kat u ni sebab aku pertama kali masok universiti agama *name nak gempak ! menyampahh ! haha . aku kena pakai tudung labuh , stokin kene pakai setiap mase , peraturan yg ketat . haiyaaaaa . susah meyh mahu ikot sebab dah lame tak dok asrama . hahaha . oke . orentasi . best sebab tak push sangat . biase2 aje . 3 hari orentasi , then 2 hari pegi jalan2 tepi pantai *bestbestbest !


minggu kedua :) 
mula untuk sesuaikan diri . yeah ! aku semakin berjaya . call mak setiap hari tapi dah tak nanges lagi *meyampah alia ni , sikit2 nak nanges :p takde aktiviti sangat mnggu ni sebab budak2 arus perdana exam . so mase untuk kenal2 dengan membe2 baru . makin lame makin rapat . yeah ! bestbest . 


minggu ketiga :)
ade mini kolokium . seronok gila . cari maklumat macam nak gila *aku tipu , banyak main dari cari maklumat  haha . group aku ade 5 orang . juppp , fatinn , nunaaaa , ainiii dan akuuuu :) mnggu balik , jadi semangat berkobarkobar nak balik . ape yang dibuat semua ingat nak balik . rindu famili ! rindu henset ! hahaha . 


at last sampai rumah dan aku menjadi penganggur sementara . haha . aku harap hati aku akan menjadi semakin ikhlas berada di UABP . aku dah ade kawankawan yang selalu sokong aku , jadi  aku tak nak siasia kan mereka . sayang budakbudak pra-u bawah ! heee 

2 comments: