me :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, June 10, 2011

kawankawan SBPI PEKAN :)

salam 

hye there ~

setelah beberape lame tah menaip , harini aku gagahkan diri untuk menyambung kembali cerita kawankawan aku . hahaha . kali ni pasal sekolah menengah pulak . just nak share gamba je kot . hahaha . *malas nak taip

ni mase form one . 
*gamba aku tade okey 

ni mase form three . 
*gamba mase form two tade dalam simpanan lah 

ni mase form four .


ni mase form five . 

ni kawankawan yg aku sngt sayang sampai sekarang sebab diorang selalu ade dengan aku . bukan yg lain tak sayang , tp yg ni lebih sikit la :)

 SHAFIKAH CHE ABDUL GHANI

 NUR SYAFIQAH KAMARUDIN

 dari kiri : SIMAMORA , AIN SYAHIRAH , AIN SOLEHAH , me , SULAILI dan SYAHIRAH

 dari kiri : AIN SYAHIRAH , me , SYAHIRAH dan AMALINA

dari kiri : AFIRA , HAFIZAH , SYAFIQAH dan SYAHIIRAH 

and da last one , kawan yang sentiase ade dan sentiase dihati . hahaha .

name : M.A.Q :)

oke , ni la kawan2 yg salu ade ngn aku time f1 sampai f5 . aku rindu gile ngn sume orang . sume dapat belajar jauh2 da , bile tah dapa jumpe lagi . tapi takpe , sekali berkawan , selamanya tetap kawan :)
 

No comments:

Post a Comment